2016: Balíme! Čitateľský dotazník

Áno, áno, je koniec roka 2016. Istotne si si to všimol. Tento týždeň sa bude niesť v duchu “šalát, rizek, koláč a víno, koláč a víno, koláč a víno!” Namiesto toho, aby som teraz spisovala, aký bol môj rok – ktorý bol cestovateľský, zaľúbený, motivujúci, vyčerpávajúci a krásny – sa ale obraciam na teba, na mojich čitateľov.

Hoci Timkablog vznikol aj preto, že ma písanie baví, že je to zatiaľ jediný dobrý návyk, ktorý som naozaj spravidelnila a skvalitnila, a že aj vďaka tomu sa menej bojím písať vlastnú tvorbu, vznikol najmä pre teba. Aj preto ten podtitul: Blog odo mňa pre teba!

Aby som aj naďalej mohla prinášať obsah, ktorý je kvalitný a najmä taký, ktorý vám reálne pomôže, potrebujem vedieť, čo chceš ty. Z času na čas mi niekto pošle e-mail, napíše správu či sa mi osobne posťažuje, s čím ako študent zápasí. V minulom mesiaci som sa to dokonca opýtala v jednej blogerskej skupine, kde som získala desiatky odpovedí, ktoré som poctivo spísala, zaznamenala, a na niektorých zo spomenutých oblastí už pracujem a ešte v decembri vypustím do sveta jeden z článkov inšpirovaných práve týmito odpoveďami.

Teraz by som to chcela o čosi celoplošnejšie. Vytvorila som preto dotazník, v ktorom sa pýtam práve na tvoj názor. Je 100% anonymný a zaberie ti 10 minút. Aj takto sa môžeš zapojiť do tvorby obsahu na Timkablogu a pomôcť mu rásť a vyvíjať sa.

Chceš mi pomôcť, prezradiť mi, čo si myslíš a zlepšiť tak celkový obsah, ktorý prinášam práve tebe?

Vyplň dotazník nižšie. Je to tak jednoduché. 🙂

Dotazník nechávam otvorený 30 dní, po ktorých výsledky zozbieram, zanalyzujem a všetky tie zábavné veci, a prinesiem ich v samostatnom článku.

Ďakujem ti, že mi pomáhaš zlepšovať sa a prinášať obsah pre tvoje potreby.

Kliknutím sem budeš presmerovaný do Google formulárov. Ak chceš odpovedať anonymne, prosím, odhlás sa zo svojho Google účtu. Ešte raz ďakujem za ochotu!

 

Komentovať

